Vrácení nebo výměna zboží, vrácení peněz

Nepoužité zboží můžete v zákonem stanovené lhůtě bez jakéhokoliv problému vrátit. Zašlete-li zboží do 14-ti dnů nepoužité zpět, můžete si jej dle přání vyměnit za jiné zboží, nebo jej vrátit a nechat si své peníze zaslat zpět.

Vámi vrácené zboží nesmí vykazovat známky používání nebo praní, nesmí být poškozené nebo znečištěné a musí být zabalené v originálním obalu s kompletními visačkami, jinak nebude výměna nebo vrácení možné a zboží bude zasláno zpět.

Zboží k výměně nám zasílejte jako obyčejnou zásilku (nikoliv na dobírku) s kopií faktury. Bez vyplnění těchto specifikujících údajů nelze Váš požadavek nebo přání korektně vyřídit.

Přejete-li si Vaši zásilku pojistit a mít k ní stvrzenku, využijte např. služby České pošty a zašlete nám zboží jako Doporučený balíček neboBalík do ruky. Zboží zaslané Českou poštou formou Balík na poštu nejsme bohužel z technických důvodů schopni přijmout.

Peníze za vrácené zboží obdržíte na Vámi uvedený účet. Vracíte-li celou objednávku, vrácení peněz se vztahuje jak na cenu zakoupeného zboží, tak i na poštovné, které bylo uhrazeno společně s objednávkou. Zákonní lhůta na vyřízení Vaší žádosti a vrácení peněz je do 14 dnů.

V souladu se směrnicí 2011/83/EU hradí náklady na přepravu spojené s vrácením nebo výměnou zboží v rámci 14 denní lhůty zákazník.

Při první výměně zboží Vám neúčtujeme žádné poštovné, platíte pouze poštovné k nám. V případě každé další výměny v rámci jedné objednávky je Vám již poštovné účtováno.

Reklamace zboží

Záruční lhůta a reklamační řád firmy SOFFA, s.r.o. se řídí obecně platnými právními předpisy. Každý zákazník e-shopu má nárok na reklamaci zboží ve lhůtě 24 měsíců od vystavení daňového dokladu. Jsme povinni vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

Zboží k reklamaci nám zasílejte na adresu dodavatele uvedenou na faktuře jako obyčejnou zásilku (nikoliv na dobírku) s kopií faktury. Vyplňte důvod reklamace. Veškeré reklamace přijímáme pouze písemnou formou.

Přejete-li si Vaši zásilku pojistit a mít k ní stvrzenku, využijte např. služby České pošty a zašlete nám zboží jako Doporučený balíček neboBalík do ruky. Zboží zaslané Českou poštou formou Balík na poštu nejsme bohužel z technických důvodů schopni přijmout.

Za vadu nelze považovat změnu na materiálu odpovídající délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou nebo nesprávným používáním výrobku.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

* neodborným použitím zboží

* mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením

* poškození ohněm a jinými živly

Při zjištění závady je nutno zboží přestat používat a ihned uplatnit reklamaci. Pokud tak neučiníte a dojde následným používáním ke zvětšení závady, vystavujete se riziku, že Vaše reklamace nebude uznána.